♥ Systerkärlek..

Kom upp i skaplig tid (trots att jag fortfarande var vaken fyra imorse). Hann hemförbi Aja, sen mödravården där det gick jättebra. Undertrycket är fortfarande lite högt men ok. Enligt min barnmorska och snurran så är det idag 37 fulla veckor vilket betyder att jag nu går in i vecka 38, det närmar sig med stormsteg. Känns inte som alls länge sen jag och Nala satt där och skulle skriva in oss. Tiden går så fort.. Snart är det lilla miraklet här hos oss ♥

Passade på att göra mitt bankärende när vi ändå var iväg. Mamma körde Linnéa och mig hem och åkte sen vidare.. Vi har haft en riktigt mysig eftermiddag, vi lagade lunch och åt därefter glass :)


Sen gjorde vi varsin pärlplatta.


Linnéas respektive min..


Sen hann vi poppa musik och måla lite också innan mamma kom. Synligt nog så behöver vi införskaffa nya tuschpennor ;)


Lyckats vända tillbaka dygnet och det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0