♥ Bebis på gång!

Jajemen, nu är det nära. Jäkligt nära. Vattnet gick igårkväll, fick åka ner för kontroll. Fick åka hem, ner för kontroll imorse igen. Har värkar, dock inte så kraftiga och intensiva så jag valde att åka hem åter igen. Men blir det inte bebis ikväll eller inatt så blir det imorgon, är det så att lilla hjärtat inte bestämt sig till imorgon så kommer dom sätta igång mig. Dom säger inom 48 timmar efter att vattnet har gått. Nala hinner inte hem, han kommer inte förren imorgon på natten, han kommer missa det precis på gränsen och det är då faan. Men det är inget att göra åt, min älskade mamma har varit med mig hittills, gett råd och stöttat och hon kommer vara med mig tills allt är färdigt, tills Nala kommer hem och tar över ;) Han kommer direkt ner till oss när han kommer fram.. Min älskling, VI SKA HA BARN NU!!!! ♥

Mamma och jag har precis kommit hem, vi har varit ute och åkt lite, varit på loppis bland annat. Hittat lite smått och gott, billiga och begagnade julklappar fast ändå dugliga. Nu ska vi laga pasta och hamburgare. Mycket kolhydrater nu så att jag samlar kraft inför det stora ögonblicket!

Mina vänner, ha tanken på mig :p! Nästa gång jag skriver är förlossningen över.. Då har vårt älskade, efterlängtade lilla barn kommit till världen! ♥


Kommentarer
Postat av: Jen

LYCKA TILL! Jag tänker på dig.

2009-11-22 @ 17:14:34
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

iiiiiiiiiiiihhh :) shiiit, vad spännande! hoppas förlossningen går bra!! ska krama sönder mina tummar och tänka på dig gumman! lyyycka till! puuuss

2009-11-22 @ 21:05:18
URL: http://fiialicious.blogg.se/
Postat av: Chatrin

Massa lycka till önskningar :)

2009-11-22 @ 21:57:45
Postat av: Becca

Så underbart! lycka till gumman! älskar dej :)

2009-11-23 @ 02:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0