♥ Besviken..

Ja, det känner jag mig faktiskt. Någonting jag trodde var en självklarhet har omvandlats till något annat!? Jag trodde inte att detta på några sätt och vis skulle ha några villkor eller ens några sådana tankar. Jag har sån god lust att inte berätta för någon när det är dags, bara ta en taxi ner och gå igenom min förlossning ensam. Dvs om Nala inte hinner hem i tid, för han är den enda jag vill ha med mig som det känns nu..

Vill så gärna ringa Nala, men har bestämt mig för att vänta till imorgon. Det är så dyrt att ringa så jag portionerar ut samtalen lite. Det blir bättre när han får igång internet så vi kan prata där över och oftare! ♥


Det känns som att jag har mensvärk, den molande värken får kroppen att vika sig när jag går mellan vardagsrummet, köket och toaletten. I väntan på att Becca kommer hit så ska jag ta ett varmt bad!

Visste inte riktigt vart jag skulle skriva det, men vet att du brukar gå in här så då kan jag lika gärna skriva det här, en hälsning till dig.. Grattis Niki! :)

Kommentarer
Postat av: N

Tack! =)

2009-11-06 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0