♥ Brist på action.

Under den tid jag suttit här och kollat runt så har jag tänkt, tänkt och tänkt. På falska människor, folk som hittar på eller lägger på lite extra på en story för att få sin egen vardag lite mer dramatisk? Sådana människor börjar jag inte tröttna på när jag tänker efter utan jag har redan tröttnat. Själva grejen att sprida rykten eller prata runt om saker som inte stämmer stör mig inte i sig, utan bevisar bara att den personen inte har något över huvudtaget att varken hämta eller åstadkomma i mitt liv. Men hur kul är det att det resulterar i att folk går runt och tror saker som inte är sant?! Det är inte kul alls faktiskt..

//

Jag vet vem du är, det kan inte vara någon annan. Jag kommer aldrig tillåta att du förstör något, varken för mig eller min familj. Din lilla skata.. Jag avskyr dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0