♥ En vecka kvar.

..tills min älskling kommer hem!! Gud vad jag saknar dig gubben! När jag tänker på att det inte är så lång tid kvar så blir jag alldeles pirrig i magen, den där känslan som man känner när man är nykär. Jag är precis lika kär i dig nu som jag alltid har varit. Rättare sagt i 5 års tid. Situationer har förändrats och mycket har hänt, men min kärlek är helt oförändrad. Fortfarande lika stark och fortfarande det bästa jag någonsin upplevt! Jag älskar dig! ♥

Såhär långt har det inte kommit någon bebis, nu återstår det en vecka till som jag hoppas att den stannar där inne. Sen kan den komma när den vill! Allra helst så skulle jag vilja att den kom redan nu, men jag vill dela den stora upplevelsen med Nala. Det ska bli skönt när förlossningen är över, när jag har mitt lilla hjärta i famnen, man har längtat så mycket. Och det är riktigt tungt nu med, jag vill bli rörlig och lite mer smidig igen.

För övrigt så har jag blivit sjuk och det suger. Helvetes ont i halsen, snorig, öm i öronen och huvudvärk och känner mig hängig emellanåt. Jag kurerar mig och håller mig inomhus så att detta försvinner så fort som möjligt. Vilar, ser på tv och film, tar varma bad, fixar lite när jag känner att jag orkar, läser en hel del.. Jag har det ganska bra nu ändå måste jag erkänna :p ..



De senaste. Jag rekommenderar alla tre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0