♥ Fredag..

Kalas vid Aja igår, hon fyllde 22. Världens godaste (men onyttigaste) tårta, helt underbar! Tror jag ska testa att göra en sån när jag fyller år nästa gång. Igårkväll hade Karin och jag torsdagsmys med Mammas pojkar och Fucking åmål. Vi blickade tillbaka till den gamla goda tiden, då vi var 10-12 år, då livet ännu inte hade blivit så allvarligt. Jag kunde inte ha fått en bättre barndom än den jag fick i Väskinde..

Nu har jag precis ätit frukost, uppe riktigt tidigt idag! Lyckades inte somna om efter att Karin hade gått. Skönt att vara uppe i tid och ha hela dagen framför sig. Pappa kommer vid nio och sen funderar jag på att tvätta! Vi får se..

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0