♥ Julklappsfix..

Ikväll har jag pysslat med Linnéas ena julklapp. Egentligen var det meningen att hon skulle ha fått den för jätte länge sen då jag började med den. Men det blev bara gjort lite grann och sen blev alltihop liggandes i en låda. Men jag bestämde mig för att göra klart den nu och ge henne den i julklapp i år. Det är alltså ett album med bilder på henne, från att hon var nyfödd till tre år. En lite mer personlig julklapp, sånt tycker jag är kul :) .. Det är inte riktigt klart än, det är några bilder till som ännu ska klistras in. Men innan jag kan göra det så måste jag leta fram lite fler kort och köpa ett nytt limstift..

 
  

Lite av det som det finfina albumet innehåller ;)


Kommentarer
Postat av: eeemmalinnea

sv ; bra här med :) händer idag då ? :D

2009-11-21 @ 11:25:31
URL: http://eeemmalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0