♥ Äppelpaj till frukost.

Sovit länge vilket innebär att jag missat en massa samtal och jag kan inte ringa upp, inte ens skicka sms. Under den här perioden då Nala är i Etiopien så har jag fyllt på mobilen med amigos för att ringa billigare till honom och då skickar man inte gratis sms efter att pengarna tagit slut. Så hur jag nu ska få tag på dom som ringt mig vet jag inte, dom får helt enkelt ringa igen.. Mumma har varit här en stund, det är inte ofta det händer så det var trevligt. Hon kom med en strykbräda som hon har köpt till mig och så tog hon med sig äppelpaj. Godaste frukosten! :p. Det tackar jag för, hon har tanken på mig hon! Ska snart börja laga mat så jag får lite bra och nyttigt i mig också..




Måste ringa min älskling. Jag älskar dig även om du kommer hem två dagar senare än vad jag hade förväntat mig.. Saknar dig så! ♥

Kommentarer
Postat av: eeemmalinnea

jätte söt blogg du har :) ♥

2009-11-20 @ 21:45:24
URL: http://eeemmalinnea.devote.se
Postat av: eeemmalinnea

sv; tack och varsegod :) allt bra med dig? :D

2009-11-20 @ 22:14:52
URL: http://eeemmalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0