♥ Mysig söndag.

Lång sovmorgon, hade svårt att sova inatt pga att jag var (och är fortfarande) täppt i ena näsborren. Irriterande.. Har verkligen blivit förkyld men jag hoppas att det inte blir så mycket värre än såhär. Kan ge mig tusan på att det är för att jag gjort klart för de rökare i min omgivning varför dom är förkylda så ofta, för att dom går ut och in och röker hela tiden. För jag har inte varit förkyld sen ett tag innan jag slutade röka. Så där fick jag så jag teg! Jävligt kul att va höggravid och förkyld.. Eller inte.

Elisabeth ringde och väckte mig och sen kom hon hit med fika. Har inte träffat henne sen i somras så det var verkligen jätte kul att få snacka av sig lite av det som hänt sen vi träffades senast med en kopp te och bakverk! I veckan som kommer så har vi en myskväll inplanerad.. Lite god mat, film, prat, lite vin.. Inte för mig dock! :p. Det ser jag fram emot så jag hoppas att det inte är något som bara rinner ut i sanden. Men å andra sidan så vet vi ju inte om jag har hunnit kläcka innan dess, haha! Det kan hända när som helst nu, precis när som helst. Jag blir helt nervös av den tanken..


Lägenheten är städad, tvätten är tvättad och vikt, sängen är renbäddad, till och med förrådet är helt ok nu. Så vad ska jag fördriva tiden med ikväll?! Har inte riktigt ro att se på tv eller film. Mamsi kommer förbi en sväng vid nio men det är ju några timmar dit.. Jag får se. Bada ska jag nog iallafall göra, det har blivit en rutin jag gör varje dag nu (ibland 2 ggr om dagen). Även fast det är jäkligt svårt att ta sig upp ur badkaret så är det värt det för det får mig att koppla av både fysiskt och mentalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0