♥ Nothing but love..

Här är lite till som jag har köpt;









Nästan allt är neutralt och känns lite tråkigt, men ändå fint :) Tänker inte köpa mer nu, roligare sen när man vet vad det är, då kan man handla lite färggrannare. Och sen växer dom ur det så fort, ingen idé att köpa överflöd med kläder, då hinner dom knappt använda allting. Men känner jag mig själv rätt så blir det nog en hel del handlande sen ändå, just för att det finns så mycket fint! Man blir ju helt sjuk av att gå och titta på bebisavdelningen :p.




Det mesta är nedpackat i BB-väskan nu, ikväll har jag packat om lite bättre. Alla bebiskläder har jag lagt i en tygpåse. Så fyller jag upp resterande plats med mina saker och andra babyprodukter..


Kommentarer
Postat av: Sofia

åååhh bebiskläder :)

2009-11-08 @ 15:12:20
URL: http://fiialicious.blogg.se/
Postat av: becca

jätte fina!!! så underbart gumman, snart kommer den lilla! 2 nya familjemedlemmar denna jul. helt sjukt! älskar dig!!

2009-11-09 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0