♥ Ett första besök.

En sväng på stan med Aja och Mathez igår, det var trevligt. Tills jag fick så ont i magen att jag var tvungen att ringa förlossningen. En känsla som jag aldrig har känt förut, och ont gjorde det. Pga det och mitt förhöjda undertryck så tyckte dom att jag skulle åka ner. Mumma hämtade mig på direkten och följde med mig. Dom tog en ctg-kurva och allt var som det skulle. Dom konstaterade även att min kurva var den snyggaste på hela dagen! Bebisen mår jätte bra där inne och det var skönt att veta. Efter kissprov som visade normalt och undertryck som var ok så fick jag åka hem. Smärtan jag kände på höger sida om magen och som strålade neråt hade tydligen med musklerna att göra. Hade fortsatt ont hela kvällen igår men idag är det bättre. En lättnad också att veta att lilla hjärtat mår bra! Håll dig nu där inne iallafall tills pappa kommer hem ;) 14 dagar kvar. Vet inte varför jag har en känsla av att det kommer bli tidigare än beräknat. Bara för det så går jag väl över tiden istället.


Den här söta hann jag köpa innan förlossningsbesöket.



Till lilla hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0