♥ Om livet var en sång..

Det här med att blogga har verkligen blivit min grej :p

Sitter och spelar myslåtar för min bebis och jag tycker verkligen att han/hon kan komma nu. Att Nala inte skulle vara med skulle förstås vara tråkigt & det skulle kännas bättre att ha honom vid min sida. Men jag känner att jag inte orkar vänta längre. Varenda liten förändring, känsla, smärta, rörelse kopplar jag ihop med att det kanske är på gång. Men ingenting händer. Tidigare ikväll kände jag ett vansinnigt tryck och smärta, tog ett bad och då försvann det. Och då undrar jag, vad var det? Kanske uppkom det för att jag spänner mig.. Nu känns allt som vanligt igen. För mig gör det inte ett dugg om det sätter igång inatt, nu, på direkten. Jag vill ha fram den lilla underbaringen!! Mammas skatt. Ingen kan förstå hur förväntansfull jag är & hur mycket jag LÄNGTAR! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

visst fastnar man lätt vid bloggandet, suuperkul ju :) och vi kan hålla kontakten med! haha men det hade varit riktigt roligt att läsa dom breven igen, alla galna fester och gamla pojkvänner och problem hit och dit. det var en helt annan värld då! nu är vi "stora" och du ska snart föda, heelt sjukt. så glad för din skull!

2009-11-19 @ 22:22:00
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0