♥ Snart första advent!

Har spenderat min kväll hemma hos mamma. Linnéa bjöd på föreställning som innehöll musik, dans och konster. Såg även på gamla inspelade filmer från när hon var liten, kan inte komma ihåg att jag minns den tiden särskilt bra, önskar att jag tog vara på den tiden mer. Det var den tiden då jag hade fullt upp med mig själv och min helvetes tonår (!?), då var det annat som gällde än att sitta hemma eller följa med familjen på utflykter. Tråkigt. Frågade Linnéa om hon inte kunde bli sådär liten igen, men det förstår jag väl att det går ju inte.. :p


Det här var min biljett till föreställningen, utan den fick ingen komma in.
Vad jag älskar dig, lillasyster! ♥


Får riktiga julkänslor när jag kommer in i mammas kök, hon började tidigt i år :)


Det är inte alls länge kvar tills det är första advent. Jag tror att jag har stannat i tiden och inte riktigt fattat att tiden tickar på. Kanske för att det känns så overkligt att jag snart ska föda. I år kommer jag sitta med min lilla skrutt i famnen och fira jul! Det kommer bli bästa någonsin ♥ .. Iallafall, på tal om julpyntning så tänker jag också plocka fram lite tomtar och sånt ganska snart så är det klart. Julgranen får dock vänta till någon dag innan julafton som vanligt ;)! Känner för en riktigt julig jul i år, kan inte minnas när jag sist såg fram emot julen såhär mycket som jag gör nu.. Funderar på julklappar och julmat. Det kommer bli kanon!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha tänk att vi var riktiga mejlkompisar under tonåren, jag tänkte på det för nån dag sen, att jag önskar att jag hade sparat alla mejl i en skolåda eller nått. hade varit sjukt kul att läsa om typ 20 år. haha :)

2009-11-18 @ 21:16:33
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0