♥ Torsdag..

Aja bjöd mig på lunch idag så jag gick hem till henne och Mathez ett tag efter att jag hade vaknat.. Köttfärssås och spagetti, kunde inte bli bättre. Oftast föredrar jag det framför allt annat. Jätte gott var det iallafall! :) Var där ett tag, lekte med lillkillen och pratade, mest om min förlossning. Aja har ju varit där ganska nyligen så det är perfekt att man kan få lite råd, även om varje förlossning är individuell och unik. Jag har på känn att förlossningen är på gång. Har den magkänslan och väntar bara på att allt ska sätta igång. Men det verkar inte hända, kanske känner så pga min nervositet. Ena stunden känns det som att jag bara väntar på att det ska hända. Och i nästa stund känns det som att det lika bra kan bli så att dom får sätta igång allt för att det inte gör det av sig självt. Hur som helst så är det nära, även om det händer inatt eller om två veckor. Och det känns fortfarande overkligt för mig..


Ni lyser upp min tillvaro ♥

Nu har jag precis gjort chokladbollar som jag ska smocka i mig och samtidigt ska jag se Andra avenyn på webben som jag missade häromdan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0