♥ Vi har fått en underbar liten pojke! ♥

091123 kl: 18.21

Eliyab Nebyou Assefa

Vägde 3135 gram och var 51 cm lång.


Jag är otroligt tacksam för all uppvaktning, presenter och gratulationer. Eftersom telefonen har slut på pengar så har jag inte kunnat höra av mig och tacka.

Vår lilla älskling är en vecka gammal idag! Det har varit en vecka med mycket turbulens och mycket omställningar. Jag kan börja med att säga att förlossningen är det värsta jag någonsin har varit med om och det var tusen gånger värre än vad jag hade förväntat mig. Men utan tvivel så var det värt det. Direkt när jag fick upp Eliyab på mitt bröst så var allt värkarbete och all smärta som bortblåst, jag kände mig bara lycklig. Han är så fin, helt perfekt! Kärleken till sitt barn kan inte mätas med något annat. Men under veckans gång så har jag kunnat tänka mig tillbaka till förlossningen och jag är så oerhört glad att den är över. Den har skrämt mig och jag har inga som helst planer på att skaffa fler barn efter detta! Men jag har fått världens finaste lilla pojke, det är en sån känsla att titta på honom och kunna säga till mig själv att han är min, jag och Nala har skapat honom och ingen kan någonsin ta han ifrån mig. Det känns som att han alltid har funnits här hos oss nu när han finns. Helt fantastiskt att Nala hann hem i tid och mamma var ett oerhört stort stöd under hela processen! Du är guld värd älskade mamma! ♥ Jag är otroligt stolt över mig själv att jag tog mig igenom det här trots den svåra förlossning jag hade.. Och stolt till tusen är jag över min vackra son!! Mamma älskar dig!! ♥






Kommentarer
Postat av: Sofia

åååhh såå som jag har väntat på det här inlägget!! guud vad härligt att höra att allt gick bra (att förlossningen var hemsk kan jag gissa till) men allt annat, ååh så bra! grattis gumman. lycka till den första tiden nu! puuss och kraam

2009-11-30 @ 23:59:40
URL: http://fiialicious.blogg.se/
Postat av: Becca

En sån vacker liten pojke! Han är så fin Emma.. Det har ni gjort bra :) Älskar dig

2009-12-01 @ 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0