♥ A ring of fire..

Lyssnar på en jätte bra amarinja låt, om jag känner mig själv rätt så kommer den gå på högvarv hela dagen idag. Min lilla skatt kanske känner igen den sen om jag lyssnar mycket på den :) En riktig myslåt.

Kom hem för inte alls så länge sen, varit nere på stan och fixat lite. Jag har hittat en liten gräddbakelse till dator, ska försöka spara ihop till den. Blev bjudna på lunch men fick tyvärr tacka nej. Kändes som att jag skulle svimma och det värker i min kropp så Nala fick köra hem mig. Skulle egentligen på bio idag med men det får bli imorgon istället, inte kul när man har sån här smärta. Att jag har ont går också ut över mitt humör. Inte kul alls. Tycker plutten kan komma ut nu och så hoppas jag att jag så fort som det bara är möjligt blir återställd, så jag kan röra mig som jag vill. Och mitt uppe i alltihop så är jag väldigt stor nu och det är tungt. Jag älskar att vara gravid, men det kan vara jobbigt också kan jag tala om... Det känns som att jag gungar mig fram.


Igår hade jag en trevlig dag, umgicks med Aja, lilla Mathez, Becca och Karin. Kan erkänna att när Becca och Karin blandade sina drinkar och satte på musiken så kände jag mig lite avis. Men bara lite. Ha! Men det gick snabbt över. Mest av allt så längtar jag bara efter mitt älskade barn!!

Har verkligen fått användning av iphonen nu när jag förstår mig på den lite bättre! Det är nog den som följer med till BB när det är dags. Finesser, jäkligt bra!

 
Trots värk & elände så är jag LYCKLIG ! .. Såklart. Bebis kommer snart :)


Kommentarer
Postat av: becccccca

visste väl att du var sugen pullan.. men nästnästa sommar så får du vara med o dricka drinkar ;) puss på dej

2009-10-15 @ 18:58:49
Postat av: Sofia

såå söööt du är gumman :)

2009-10-17 @ 00:32:10
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0