♥ Almedalen..

Sovmorgon till 10 idag, Nuhamin brukar annars vakna kring 7-tiden. Däremot var jag vaken vid 8 och var faktiskt relativt pigg, så hade kunnat gått upp egentligen. Men jag valde att ligga kvar & somnade om. Är uppe och springer om nätterna och morgnarna ännu oftare nu, kissnödig ständigt! Valde också att ligga kvar pga att vi alla sover i samma säng numera, det är mysigt. Jag hatar att sova ensam. När vi vaknade åt vi frukost och efter en stund kom mamma och Linnéa. Vi gjorde oss i ordning sen tog jag och Nala med oss barnen till almedalen där dom lekte och tittade på fåglarna som sprang omkring och letade efter mat. Vi hade tyvärr inget att bjuda dom på men det fanns andra där nere som matade. Jag tycker dom är ganska äckliga faktiskt. Änderna är ok men inte dom andra, vet inte vad dom heter. Det är samma som dom som brukar sitta utanför Mc donalds och tigga mat, man tror att dom ska anfalla. Nog pratat om fåglar.. Iallafall så hade vi det jätte mysigt där nere även fast vädret inte varit någon större höjdare idag. Efteråt åkte vi och handlade, så nu har vi ätit och tjejerna badar. Nala sprang till soprummet och jag ska diska i think. Men som sagt så har det varit en bra dag. Det är något sånt här man gör en lördag med sin familj, umgås.. Me like! Mamma kommer förbi snart och fikar så får vi se om Linnéa vågar sova här hos oss inatt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0