♥ Onsdag, inget nytt.

Lång sovmorgon, kan vara ångestframkallande när jag inte gör nåt av dagen. Men jag blev faktiskt sjukskriven av en anledning. Får passa på att vila medan jag kan. Åt en god frukost och vilade ytterligare. Tog ett låångt bad med hårinpackning och lite, så skönt! Gjorde chokladbollar och såg Livet i fagervik på webben.

Har bestämt att jag ska sluta se på förlossningsprogram. Jag blir nervös. Rädd. Det är inte långt kvar för mig. Ibland känns det som att det är väl ingenting, det kommer gå bra. Nästa stund är jag livrädd för hur det ska gå och hur ont det ska göra.

Andra dagen jag sitter inne, det är absurt! Men.. Jag har ont. Ska se om jag lite senare kan slänga på mig bältet och ta en promenad. Behöver ta ut ett paket på posten (med bara saker till mig). Men tror det blir en alldeles för lång sträcka att gå. Men skulle behöva röra på mig, just för att det är bra. Och just för att jag stoppat i mig 10-15 chokladbollar. Om inte fler. Haha. Vill tillägga att dom var ganska små. Det är sånt jag helst gör när jag är ensam för då slipper jag få ångest. Då är det ingen som påminner mig om hur onyttigt det är :p .. Jag är duktig på att tänka att man bara lever en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0