♥ Fredag.

När Nala gick imorse rullade jag över på hans sida av sängen och somnade om. Tog en lång sovmorgon, det gör jag ofta nu för tiden. Mycket vila är bra i slutet av graviditeten. För det kan man säga att jag är, det är snart bara en månad kvar till BF! Fattar det inte.. Skrämmande och spännande på samma gång.

Har gått igenom garderoben, plockat bort sånt jag inte använder och fyllt på med lite nytt. Fixat galgar till alla plagg också så nu är det fräscht där inne! Har även gått igenom alla skåp och alla papper. Slängt gamla räkningar och satt in nya, pärmen var proppfull! Men nu får det plats med lite nytt där så vi har allt på sin plats. Alla bebiskläder är tvättade och jag har faktiskt packat en väska till BB. Hihi! :)


Jag vill så gärna köpa nya möbler och tapetsera om. Allt handlar om pengar, trött på det!


Känner mig smått irriterad. Ibland jätte irriterad. Det kanske är fel av mig men jag kan inte rå för det. Det har sina bakomliggande anledningar från förr men jag får faktiskt sluta vara så bitter och se vad det egentligen handlar om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-16 @ 17:34:36
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0