♥ Lättnad.

Både älskling och hans syster har ringt mig idag. Så nu är jag lugn, vet att han är på plats och har det bra! Nu är det bara att räkna dagarna tills han kommer hem till mig igen :p.

Jag har nästan uträttat allt som jag skulle redan. Jag har varit på försäkringskassan och jag har tagit en promenad. Arbetsförmedlingen ringde jag till och bytte tiden så det blir på måndag istället. Men då har jag gjort en del saker som egentligen inte stod på schemat. Jag känner att jag har gjort något idag och det är en skön känsla, man blir mer deppig av att bara sitta hemma. Nu återstår bara dagens kalas!

Mamma kommer till mig efter jobbet ikväll, vi ska ha lite myskväll och så ska hon sova över. Det var länge sen bara hon och jag umgicks under en kväll med gottis och film. Jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0