♥ Lite ändrade planer..

Lite bättre dag idag men jag deckade en stund på eftermiddagen idag också. Ikväll har mamma och Linnéa varit här vid oss och det är alltid trevligt. Nalle tog initiativet att baka bullar med tjejerna så det gjorde han. Sen blev klockan så mycket så då åkte dom hem och som vanligt ville inte Nuhamin att Linnéa skulle gå. Hon är verkligen överförtjust i henne, och Linnéa tycker om Nuhamin. Men ändå är dom duktiga på att bråka om vem som ska leka med vilken leksak, den Linnéa har ska Nuhamin ha och vice versa. Men i nästa stund är dom så kärleksfulla mot varandra. I bilen på väg hem från almedalen i lördags hörde jag och Nala från baksätet hur dom pratade med varandra..
- Jag älskar dig Linnéa!
- Och jag älskar dig Nuhamin! Du är så fiin!
Då smälter man.

Nuhamin skulle egentligen åkt idag men det blev ändrat. Eftersom Nala åker till Etiopien så får hon vara här lite längre denna gången, så hon stannar till nästa måndag! :) Synd bara att vädret är som det är, regn regn regn. Man kan inte göra så mycket då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0