♥ Make it rain ..

Var vaken vid kvart över sex imorse, vaknade när Nala och Nuhamin gick upp. Sen när dom åkt iväg till båten så var jag klarvaken, funderade på att gå upp men jag la mig igen och somnade om. Till 14.00! Sjukt! Jag drömmer så fasligt mycket, måste bero på det. Så jag har med andra ord inte varit uppe så länge. Har hunnit äta och fått i mig 2 glas oboý (måste lägga ner). Tror jag blivit beroende.

Min plutt börjar få det trångt där inne. Man ser rörelserna så tydligt nu. Igår när jag låg i soffan så var det som en boll som stack ut på sidan av magen. Vet inte om det var rumpan eller huvudet men häftigt var det. Din pappa hann också se och känna innan du bytte position! Lilla vännen.

Var vid sjukgymnasten igår också och det gick bra! Fick med mig ett bälte hem som jag får låna en vecka, och känna efter om det hjälper. Isåfall får jag köpa ett eget. 400 spänn! Men hjälper det något så är det helt klart värt det. Är väldigt skeptisk till att ta de tabletter läkaren skrev ut mot smärtan. Även om inga studier visar på att barnet påverkas så känns det inte bra. Ska försöka klara mig på alvedon, än så länge så blir det bättre av det faktiskt, ett litet tag. Havandeskapspenningen kan jag glömma nu, så jag hoppas att jag blir fortsatt sjukskriven fram till förlossningen. Hur ska det annars gå? Äsch, det löser sig. Allt löser sig. på något sätt. Till slut.



Nuha pussar sitt syskon.


Suddig bild men man ser kalaskulan.


Min snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0