♥ Marabou.

Jag har varit sjukt sugen på choklad i flera dagar nu. Idag kunde jag inte stå emot längre, det var nästan så jag skulle kunna gråta, det är hemskt att känna ett sådant begär alltså. Innan idol började så masade jag mig ner till affären.


En hel sån här har jag nu tryckt i mig och jag mår lagom illa.

Som sagt så tittar jag på idol. Och så väntar jag på att Nala och Nuhamin ska komma hem, båten kommer in 23.20 om jag minns rätt. Egentligen skulle han hämta henne igår men båtarna var inställda pga oväder, så den här gången blir det lite kortare. Men vi får se till att ta vara på tiden.. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

meeen heej, guud vad kuul! nu kan vi ju hålla kontakten såhär, sviinbraa :) hoppas att det är okej att jag länkar dig från min sida? annars kommer jag glömma bort att gå in på din sida.. puuuss. säg till annars!

2009-10-16 @ 23:59:09
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0