♥ Negativt blir positivt.

Klockan är över tolv och då brukar jag sova. Men inte ikväll, jag är uppe och känner att jag inte kan lägga mig riktigt än. Älskling och Nuhamin sover sött, jag hör Nalas snarkningar emellanåt. Vad jag älskar den mannen.

Jag kan känna så mycket men jag är så jäkla dålig på att uttrycka mig i ord. Det blir oftast en enda röra alltihop och får inte det jag riktigt känner förmedlat. Fingrarna dansar på tangenterna men inget speglar vad jag egentligen känner eller menar, för jag kan inte uttrycka det.

Jag har varit tråkig idag och inte social över huvudtaget. Men det har inte varit min dag idag helt enkelt. Men lyckligtvis så tror jag inte att det påverkat min omgivning allt för mycket. Dom har varit på sitt håll och jag har legat nerkurad i soffan och sovit hela eftermiddagen.. (Det kanske är anledningen till att jag fortfarande är vaken?). Kan inte ens med mig själv när jag är på det där konstiga humöret. Kvällen har däremot varit lite bättre, har klurat och fixat med bloggdesignen. Lite förändring blev det iallafall även om jag inte är riktigt nöjd. Jag är så dum på att förstå mig på sånt, men rätt så fint blev det ändå tycker jag. Jag lyckades bra för att vara jag :)

Jag tror nog att jag ska krypa till kojs nu ändå. Jag vill inte sova bort hela dagen imorgon, jag hoppas på strålande humör och en bättre dag än idag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

designen blev ju jättefin :) godnatt gumman!

2009-10-19 @ 00:39:40
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0