♥ Så typiskt!

Ingen bio. Ingen tvätt. Självklart var alla tvätt tider upptagna bara för att jag tog med mig tvätten ner direkt. Så typiskt alltså. Hade jag gått ner utan tvätten först för att försäkra mig om att det fanns tid så hade det funnits, bara för att jag skulle behövt gå en extra gång. Får väl bli imorgon då, om jag känner för det. Måste få lilla hjärtats kläder tvättade så det är klart. Förra gången jag bestämde mig för att göra det så hoppade jag över det för att få mer tid med Linnéa när jag var barnvakt. Jag är bäst på att flytta om i schemat.

En vanlig, tråkig söndag har det blivit idag. Tycker faktiskt att alla dagar ser likadana ut numera. Fast ibland händer det något, gör man något så dagen inte blir alltför seg eller enformig. Jag har dålig fantasi, ska försöka jobba lite på den.


Nalle har sina polare här & jag datanördar. Är det nåt bra på tv ikväll tro? One tree hill ska jag minsann se, även om jag missat flera avsnitt och halkat efter lite i handlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0