♥ Standing soldier

Sjukskriven en månad. Lämnat in läkarintyg till jobbet och ska skicka iväg till försäkringskassan idag. Skönt! Men den här smärtan suger. Folk måste undra vad det är för fel på mig när dom möter mig ute. Jag kan inte gå ut och gå så mycket men när jag väl gör det så.. Stor kagge och går som en jag vet inte vad. Kanske folk fattar. Men å andra sidan så bryr jag mig inte ett dugg. När jag är klar med städningen här hemma så ska jag försöka ta mig ner till affären och handla lite. Älskling tog det mesta igår, dammsugningen, den enorma disken och all tvätt. Jag dammar bara idag och bäddar rent, iallafall inte så jobbigt som allt det andra. Det värsta är att det knappt spelar någon roll om jag står, sitter eller ligger. Det gör ont ändå :( ..

Ikväll kommer Nuhamin. Nala är iväg och hämtar som vanligt varje jämn vecka. Undrar vad vi kan hitta på i helgen? Vi får se vad vädret bjuder på. Imorgon får vi iallafall besök, jag hoppas att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0