♥ Back in the days!

När vi pratar känns det som att allt är som vanligt. Det spelar ingen roll hur lång tid vi inte har setts på eller pratat med varandra. Konstigt nog känns ni alltid nära - även fast ni är så långt bort man kan vara. På så sätt att jag aldrig tappar det som vi delat.

På tal om bilder så har jag faktiskt fått tummen ur och fått in mina i album.. Nice va!? :)


Ja, den här höstdagen är ungefär ett år sen. Då fanns inte en tanke på att det skulle vara såhär ett år senare.

  
 
  

..En bråkdel av allt.
Ni ligger lika nära hjärtat fortfarande & det finns så mycket minnen att se tillbaka på.. Vissa saker kan få mig att asgarva när jag tänker på det. Genom åren har vi hunnit med en del fester och äventyr. Vi har haft ROLIGT! Men allra störst har vi delat en stark vänskap & tillit. Den fina sidan av vänskapen. Allt lever kvar. Föralltid.


Kommentarer
Postat av: Niki

Ush vad allt känns konstigt. Att missa den här tiden i ditt liv, det känns så overkligt allting.

2009-10-12 @ 22:51:02
Postat av: Niki

Känns konstigt allting. Att inte får vara med dig under den här tiden av ditt liv. Känns overkligt.

2009-10-12 @ 22:55:21
Postat av: Anonym

oj två ggr blev det..

2009-10-12 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0