♥ Svårt att koppla av.

Älskling har suttit på planet i tre timmar och jag tänker på honom hela tiden. Jag känner mig rastlös och kan inte riktigt ta det lugnt. Det blir en lättnad när han ringer och säger att resan har gått bra.

Eftersom jag inte riktigt kan koppla av ikväll (trots värk) så tänkte jag sätta upp hyllan jag fick av mamma till badrummet. Försökte med massa olika spikar men dom bara böjer sig och vill inte som jag vill. Till slut kommer jag på att det är betongvägg och att det är därför det inte funkar. Så nu är det en massa onödiga hål i väggen eftersom jag var så otroligt begåvad & inte kom på det förren jag bankat och slagit så det blivit upp mot tio hål. När mamma kommer imorgon ska hon ta med sånna som är till för betong så då får jag försöka dölja alla hål med hyllan. Mindre roligt sen när vi flyttar, då får man pröjsa för det man gjort.

Ska försöka lägga mig i skaplig tid ikväll även om jag är orolig som tusan för min älsklings flygresa. Men jag måste vara relativt pigg imorgon för att orka uträtta mina ärenden. Mina mål för morgondagen är;
♥ Gå till försäkringskassan
♥ Möte på arbetsförmedlingen
♥ Gå på kalas
♥ Ta en promenad

Ska försöka att planera mina dagar så att jag gör någonting, även om jag har ont så är det bra om jag ändå tar en liten kort promenad. Inte långt kvar nu. Också viktigt för psyket att göra något, det behöver inte vara mycket, bara något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0