♥ 31 fulla veckor.

Jag har räknat att jag idag är i vecka 31+5. Men barnmorskan räknade 31 fulla veckor idag. Så jag har väl legat 5 dagar före hela tiden då. Jag har bara gått efter vad dom har sagt :/ Jaja, får väl räkna att jag byter vecka tisdagar nu då (igen). Så imorgon går jag alltså in i vecka 32! Det gick bra idag, allt är som det ska. Det enda var att mitt blodtryck var lite högre än vanligt men inte så konstigt så stressad jag var för att jag blev försenad. Magmåttet + 2 cm och vikten + 1 kg. Jag känner mig verkligen som ett berg och ännu värre känns det när jag inte kan gå ordentligt. Har iallafall beställt tid hos sjukgymnasten idag. Så imorgon återkommer jag till läkaren, måste lämna in sjukintyg till jobbet.

Älskling har börjat packa väskan med presenter bland annat. Längtan kommer ta kål på mig här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0