♥ Hösten närmar sig.

Älskling och jag har legat i soffan hela dagen, vi har inte orkat göra annat. Höstvädret som spelar in kanske? Till och med stammarna på träden här utanför har svajat idag. En liten promenad har det iallafall blivit - till pizzerian. Haha! Gött.

Ringt och pratat med en barnmorska pga besvär jag känt av i eftermiddag, hellre ringa än att gå runt att oroa sig. Iallafall så har jag typiska symtom på foglossning. KUL! Nej. Jag hoppas bara att jag blir beviljad havandeskapspenningen.


För övrigt så var Nuhamin här hos oss i helgen, hon har fått en cykel så det har varit full rulle. Det är kul att hon och Linnéa har så roligt ihop även om det skiljer några år mellan dom.

I söndags blev jag såå rörd. Nala, Nuhamin och jag satt i soffan och såg på tv, från ingenstans sa hon:
- Emma?
- Ja?
- Jag älskar dej.
Det är så man smälter. Hon har gått runt och sagt det till Nala tusen gånger under helgen men jag trodde inte att hon skulle säga det till mig. Även om hon är för liten för att riktigt förstå innebörden av orden så är det så himla gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0