♥ Mariah Carey - I want to know what love is

..så jääkla braa! Känslorna bubblar inom mig och lilla bebis sparkar.


Jag saknar hemskt idag. Det går mot ett år sen vi splittrades. Igen. Ni var den andra halvan av mig. Ni betyder lika mycket fortfarande. Och jag älskar er lika mycket nu som då. Jag vill att ni ska veta det.

Jag ska snart ha barn, en av de största ögonblick i livet håller jag på att genomgå. Det känns konstigt att ni inte delar det med mig. Ni har alltid delat allt annat med mig. Dåligt som bra, ni har lixom funnits där. Gett råd, backat upp och alltid fått mig att se lite ljus i de mörkaste stunderna. Era tankar när ni läser detta är säkert att "jag valt det här själv" och att jag inte borde beklaga mig. Men det är inte det jag vill med dessa rader, jag vill bara att ni ska veta att ni fattas mig.

Kommentarer
Postat av: Jen

Och du hos mig.

2009-09-26 @ 16:03:43
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: Niki

och mig såklart.. alltid.

2009-09-29 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0