♥ Nothing compares to you.

Skulle egentligen jobba 7-17 idag, men jag klarar inte gå iväg och jobba med det här. Det känns som att jag sitter på en häst när jag går och det gör ont. Vaknat inatt till och med av hur öm jag är. Har svårt att gå och det känns konstigt även när jag ligger. Blir hemma imorgon med sen får jag se efter helgen. Antagligen kommer det bara gå utför nu och bli värre. Trist. Jag trodde jag skulle klara det här vikariatet utan att sjukskriva mig. Men som alla säger, jag ska inte ha ångest. Kan inte hjälpas.

Här sitter jag, har varit vaken sen kl 6 imorse. Spelar mysig musik för mitt barn, lite annat än alla amarinjalåtar som annars spelas här hemma ;) Nalle är hos sjukgymnasten och jag snart laga lite käk tills han kommer hem!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0