♥ Only God knows why.

Ikväll blir det filmkväll hos Aja. Mat, idol, film och godis! Det ska bli trevligt. Det var länge sen vi gjorde nåt sånt. Underbart att jobbet är i ett lugnare tempo, då känner jag att jag orkar annat. Egentligen ledig hela helgen men har tagit extrapass både imorgon och på söndag. Skönt med mindre jobb men det märks också på kontot. Måste tänka framåt, också på pengar som skall betalas tillbaka. Men jag tänker lyssna på min kropp från och med nu, annars blir mina besvär bara värre och det är inte kul att dras med.

Även det lilla gör nytta. Det går inte att bara strunta i det. Mitt psyke pallar iallafall inte det, men det får stå för mig det.

Nalle är inte heller hemma ikväll, han är och firar med sina vänner. Han blir väl sent hemkommen ikväll men det måste jag unna honom ibland. Kan inte begära att han ska sitta hemma jämt ;) Ringde honom för en stund sen och överraskade med att vi fått ett erbjudande om en lägenhet, vi är iallafall en av fem. Håller tummarna!


Kid Rock - Only God knows why. En typisk låt som jag fastnar för.

Nu ska jag återgå till provning av kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0