♥ Familjedag.

Dagen har varit bra. Massa lek, bullbakning och grillning hemma i mammas trädgård. Meningen var att vi skulle grilla vid stranden men så blev det inte. Bättre hemma där barnen kunde springa fritt, ute och inne. Inte förren klockan var över åtta traskade vi hem. Nuhamin somnade som en stock vilket inte är så konstigt. Det blir långa dagar då hon inte sover middag och vaknar innan sju varje morgon.

Linnéa bestämde sig äntligen för att ta hål i öronen. Hon kom iallafall hem med hål i ena örat. Duktigt gumman!

Nu är Nuhamins byrå överfull med kläder. Hon fick mycket nytt igår + att hon har fått massor av kläder efter Linnéa som är som nytt. Så nu har hon iallafall kläder hela hösten och vintern :) .. Så det är perfekt! Prutti lutti. Nala älskling.

Här sitter jag nu, har tagit en dusch och hittat min plats i soffan. Någon här i grannlaget har fest, jag hör hur musiken dånar. Jag hoppas att det inte blir långvarigt. Jag ska se tv ett tag sen ska jag sova, upp och jobba hela dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0