♥ Every morning i look at you and smile.

Tog en kvällspromenad igår, höfterna tillåter det när jag inte har rört på mig något större på en hel dag. Det var skönt. Att ensam gå runt och tänka, andas in den friska luften. Jag gick och gick, men allt jag passerade och allt runt omkring mig verkade stå stilla. Allt var så lugnt och tyst.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jobbet har inte hört av sig på flera dagar, blir lite orolig hur det blir med timmar denna månad. Kanske inte var så poppis att jag sa ifrån mig uteturerna, men men. Får väl ringa och höra imorgon om det finns något över till mig. Ska försöka ta mig ut idag och gå till posten iallafall, har fått en avi som jag inte har någon aning om vad den innehåller. Det blir en surprise. Kanske tvättar också, i brist på annat. Kanske städar av här också, igen. Jag har fått någon form av städnoja, vet inte vad det tagit åt mig. Tål inte se att disk eller att det är smutsigt. Och ibland städar jag bara för att städa. Skumt.

Har mina neråt-dagar nu och det har jag haft några dagar ibland så långt jag kan minnas. Vad det egentligen beror på vet jag inte. Men det är bara att bita hop. Det vänder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0