♥ Vikariat 1 månad.

Yes, idag började jag på det vikariat som jag blivit erbjuden. Så en månad framåt jobbar jag på ett schema som är 75 procent. Hade det varit heltid så hade jag nog inte tagit det, just nu. Perfekt med 75 och sen hoppa in extra så mycket som jag känner att jag orkar. 1 månad är bra också eftersom man inte vet när mina höfter bestämmer sig för att strejka helt och hållet. Den här veckan blir det dock inte så mycket jobb, idag och sen onsdag (som bara består av personalmöte i stort sett). Fick ta bort torsdagen eftersom jag då ska spendera några timmar på mödravården. Får se vad det blir av till helgen, kanske hoppar in något. Jag är iallafall glad att jag fick det här vikariatet. Nu vet jag en månad framåt och kan planera utöver det. Så jobbigt när man inte vet när man får jobba och inte.


Jag måste sluta äta godis. Choklad framförallt. Morötter får det bli istället. Ska nog ta mig en nu faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0