♥ Bjudna på lunch!

Det finns inga ord för hur trött jag var imorse när Eliyab vaknade och var hur pigg som helst. Jag ville bara dra täcket över huvudet, kunde knappt öppna ögonen. Men det är bara att tvinga sig själv.. Ha! Efter att ha varit uppe ett tag nu, tagit en dusch och ätit frukost känner jag mig inte lika trött. Lovade mig själv att lägga mig i klok tid igår men det är inte ofta det blir så. Får bli en tidig kväll ikväll istället så jag kan sova ifatt lite..



Ska strax packa väskan för att börja gå mot terra nova.
Vi har blivit bjuda på lunch hemma hos Pia med familj, ska bli trevligt :)


Här har vi lillkungen. Han är duktig på att somna lagom tills vi ska gå ut.
Det blir till att försöka klä på honom ändå, så får han sussa vidare i vagnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0