♥ Blåsippor.

Fortfarande sjukstuga hemma hos oss, vi har åkt på rejäla förkylningsbaciller.. Tredje dagen som lillskrutt har feber. Igår hade vi en trevlig kväll hemma hos oss med gottis och spel (min diet gick åt helskotta). Linnéa sov över och mamma kom i förmiddags. Tog det lugnt hemma, bakade chokladbollar. Vi är sjuka hela högen så vi har hostat ikapp varandra kan man säga. Sen gick vi och shoppade på konsum för halva priset, plockade blåsippor och var på biblioteket, jag skaffade mig ett bibliotekskort. Lånade tre böcker om småbarn, om utveckling osv. Ska bli intressant att läsa :) Efter bibblan gick vi hem till mumma för en snabbfika. Nu är vi hos mamma och inväntar min favvorätt, köttfärssås och spagetti med sallad.

Hoppas min lilla älsklings feber är borta imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh jag skulle vilja ha en liten vas med blåsippor, så himla fint :) hoppas ni mår bättre nu! puuss & kraam

2010-04-08 @ 16:29:58
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0