♥ Det rullar som köttbullar.

Allt rullar på. Vi mår bra. Försöker njuta av varje solsken som visar sig. Så otroligt skönt att det är så ljust på kvällarna nu. Jag måste göra något åt min kamera, vill ta bilder. Min sork växer och jag vill ha så mycket bilder som möjligt.

Idag kom mamma med min födelsedagspresent (i förskott) som hon och pappa har lagt ihop till.
Den fina hallbänken och korgbyrån passar fint i min hall. Så glad.

Efter att ha sovit middag med lillen idag så gick vi och hämtade Linnéa på dagis, vi gick och köpte glass och gick en promenad i skogen. Vi träffade hennes kompis, dom lekte på lekplatsen, Eliyablo sussade sött som vanligt. Sen gick vi hem till mig, vi har ätit pizza här allihop och monterat ihop möblerna.

Eliyab vill inte amma, bara ha flaska. Vad gör man? Jag ska fortsätta kämpa..

Kommentarer
Postat av: Lillith

GRATTIS till vinsten i tävlingen som jag hade i min blogg.

hör av dig till mig på min mail !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0