♥ En bra dag.





Vi har gjort det bästa av dagen. Promenerade ett bra stycke, det var skönt att komma ut. Men kändes typ som att det var höst. Det har inte varit någon vårdag alls. Men det fick gå. Jag har lagat god mat och vi har poppat lite musica. Filmat lille skrutt, jag vill filma mycket, tänk vad man kommer värdesätta det senare.

Nu blir det snart lite kvällsfika tänkte jag, en riktig kaffekärring har jag blivit.
Sen finns det chokladbollar som jag bakade igår kvar.. Jag är en livsnjutare.

Eliyab är gnällig (trött), så det blir nog att natta honom först. Flaska & tutt nästa!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha flaska och tutte nästa, så jäkla kul det lät :) hoppas du får en fin kväll gumman! puuss

2010-04-10 @ 19:34:45
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0