♥ Fullspäckad dag.

Upp tidigt. Bubbla, gosa, mysa, prata, sjunga, tralla.. Eliyab börjar få röstresurser nu vill jag lova. Tycker ta mig tusan att tiden går skrämmande fort. Varje dag märker jag nya framsteg och det är så kul! Det är snart 5 månader sen jag genomgick den jobbiga förlossningen. Min lilla stjärna är snart 5 månader. Nästan ett halvår. Tiden går fort när man har det bra sägs det ju. Och det har jag verkligen. Jag lever den viktigaste och lyckligaste tiden av mitt liv nu. Jag är så nöjd och glad. LYCKLIG

Vi har hunnit med mycket idag i det fina vädret. Ytlig städning, tvätta, stryka, baka bröd, laga mat, uträtta ärenden och promenera massor. Eliyab sover och myser om vartannat i vagnen, he loves it! Vem borde inte göra det, tänk när man själv var liten och hade det sådär bra ;)



En hoppgunga är verkligen något jag ska köpa till Eliyab, det kommer han tycka är jätte kul :)
Har kollat runt på nätet och det får nog bli denna.. Helt ok och bra pris! ..

Kommentarer
Postat av: Felicia

tiden går verkligen fort nu, bara 2 veckor kvar för mej:D en hoppgunga fick jag på min Babyshower som min syster fixade till mej:P den lär säkert vara poppis för dom små liven=) och ¨å skall man ju fixa gåstol oxå men det får bli senare=) har din lilla prins börjat gå i gåstol? kramar

2010-04-17 @ 21:55:09
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0