♥ Glad påsk!

Inget internet hemma så uppdaterar inte lika flitigt. Är nu hos mamma och lånar datan ;)

Både jag och Eliyab är lite risiga och har sovit mer idag än vad vi har varit vakna tror jag.. 
Jag har otroligt ont i halsen, känner mig yr och trött hela tiden.
Lillskrutt hostar och känns varm, feber nästa? Ändå är han glad min lilla solstråle..

BVC gick bra, bara det att istället för att ha gått upp i vikt så hade han gått ner 70g, men sköterskan tyckte inte att det var något jag skulle haka upp mig på eller må dåligt över. Han har ju blivit mycket mer aktiv nu och gör av med mer energi. Men iallafall så rekommenderade hon att tillsätta ersättning utöver amningen så det har vi nu provat i två dagar och det funkar kanon! I början var han lite skeptisk till det men nu fungerar det hur bra som helst.. Hoppas att han går upp mer nu. Som mamma blir man ju såklart orolig..

Har inte mycket mer att skriva för tillfället. Men tyckte att det var dags för en liten update.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0