♥ Lite beslutsångest.

Haft en bra dag, som alla andra dagar. Stan och fika med Beccish, promenad, hälsade på mamma, pyssel hemma.

Sitter och funderar på hur jag ska göra med morgondagen. Bestämt är att vi några stycken ska grilla och dricka lite men sen är frågan om jag nöjd och belåten ska gå hem när dom andra drar ut eller om jag ska följa med och slå klackarna i taket? (ta nu inte detta så bokstavligt). Att jag tvekar har nog mycket att göra med att jag får dåligt samvete för Eliyab. Men faktiskt så kommer han isåfall vara hemma med sin pappa och han har det lika bra hos honom! Får helt enkelt se imorgon..

Lyssnar på musik, vissa låtar har verkligen stor inverkan på mina känslor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0