♥ Lyckad kväll trots huvudvärk.

Har fått stå ut med spänningshuvudvärk hela dagen, nu som först börjar den äntligen släppa..

Hade jätte trevligt igår, vi var hemma hos mig. Drack vin, lyssnade på musik och pratade. Det var otroligt gott, över ett år sen jag fick känna smaken av vin. Har klarat mig bra utan med det var verkligen något för mina smaklökar ;) Vi gick ut för att fortsätta kvällen men det blev inte långvarigt. Kvart över elva fick skallvärken och min längtan efter Eliyab övertag så jag tog en taxi hem till mamma. Han sov som en liten ängel, så vi sov kvar hos mamma. Tidigt upp imorse och mysa massor. God frukost tillsammans. Umgås, sova lite..

Barnvakt för Linnéa ikväll eftersom mamma tagit extrapass och vi blev bjudna hem till Aja, Mathez och Mache på tacos! Smarrigt! Becca och Karin kom också. Blev många goda skratt :)

Nu är vi hemma, Eliyab är fortfarande vaken och vi bakar bröd.. Jag har blivit en riktig hemmafru? Haha, det är bra. Mamma är väl på hemgång snart, då blir det fika. Blir väl att lägga sig i skaplig tid, är lite trött i ögonen. Ska bli underbart att sussa med lilleman inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0