♥ Sjukling..

Min lilla älskling har blivit riktigt förkyld och likaså jag. Hela dagen igår hade han feber och den har fortsatt idag, han har varit glad och ledsen om vartannat och man känner sig otillräcklig mellan varven. Det är så svårt när dom är så små och inte själva kan säga vad som är fel eller vart dom har ont någonstans. Han har svårt att somna eftersom han är så täppt i näsan och hostan är retlig. Igår fick han somna hos mig inklusive i babysittern. När han somnat djupt kunde jag bära honom i sängen utan att han vaknade. Tur att alvedon finns. På tal om det så knarkar jag panodil, riktigt förkyld jag också. Minns inte när jag var det senast? Så det var väl på tiden.. Skämt å sido.. Vi får krya på oss..

Vi satt inne hela dagen igår men idag har vi gått ut och gått lite så vi får lite luft. Eliyab sover i vagnen på mammas gård, gick förbi för att göra lite grejs. Nu ska vi gå en sväng till och sen ska vi möta upp mamma och Linnéa hemma hos oss och äta middag tillsammans! Mästerkocken har gjort lasange :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0