♥ Sunshine!!

Idag kan man verkligen säga att det är vår. Fi fanken vad skönt det är ute! Eliyab sussar gott ute på mammas altan i vagnen. Och jag och mamma sitter i köket med balkongdörren på vid gavel och fikar. Härligt säger jag bara! :)



Det blev en tidig morgon, Eliyab var hur pigg som helst kl sju så vi gick upp, mysade framför tvn och sov en timme till. Jag har städat av hemma och fixat. Min lille skrutt har varit ledsen idag, vilket jag inte är van vid.. Hostan som är jobbig, han får panik av att ligga raklång utan kudde. Har fått palla upp lite under hans huvud i vagnen så att han kommer upp lite och kan andas lite lättare.. När han blir sådär hysteriskt ledsen vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, det är ytterst sällan som han gråter sådär. Och det gör ont i mammahjärtat. Hoppas att den förbaskade hostan inte blir långvarig.

Fick en babysitter av mammas jobbarkompis, jätte snällt och den är jätte fin. Eliyab sitter som en smäck i den, perfekt till honom nu. Han blir mer och mer för att sitta upp.. Snart kommer väl den tiden då han inte vill ligga ner alls. Tänk när jag kan byta till sittvagnen! :) Jag har härlig tider framför mig..

Nu rör vagnen på sig där ute, tror han är på gång att vakna. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0