♥ Vår på riktigt!


Under morgontimmarna.. Eliyab har blivit jätte duktig att hålla i saker.
Här håller han i sin bitring som han fått av mommo, och sen pratar han som sjutton med den.

Det hade varit skam att sitta inne denna underbara vårdag! Vi tog en promenad, brillorna på. Även skinnjackan men det blev alldeles för varmt, tog av mig den och gick i kortärmat..! Jag är alltid varm av mig men idag har det verkligen varit vår på riktigt. Hoppas att de ruggiga och kalla dagarna är förbi nu. Vårkänslor, blir så glad av livet! Gick förbi en liten kille när vi var ute och gick, han stod och sa hej och tjena till alla som gick förbi. Jag frågade honom om han hade fått vårkänslor, och det hade han verkligen sa han. Vem kan inte ha känt dom rusa genom kroppen idag?

Ikväll har vi varit hos mamma och Linnéa (vi är ofta där eller dom här). Ätit tacos och haft det mysigt. Linnéa och Eliyab badade tillsammans vilket var väldigt uppskattat av dom båda. Eliyab skrattade och plaskade och moster satt stolt i badkaret och höll honom :) Fick fyra paket blöjor + våtservetter av min kära mamma. Kommer väl till pass, otroligt tacksam. När Eliyab somnat efter bad och amning så flätade jag Linnéas hår, många små flätor. Hon blev jätte fin! Vi fortsätter att planera våran dag på stan som vi ska ha i slutet på denna månad. Vi ska handla örhängen, äta gott och fika :) Jag älskar min lillasyster. Har haft en underbar dag!

Igårkväll fick jag ett ryck och stod och bakade bröd kl elva på kvällen, jätte goda "frukostbullar". Tänkte baka mera och frysa, men bakar nog lite då och då istället. Det är ju godast när det är färskt.

Nu har jag packat alla blöjor där dom ska vara och gjort en kopp kaffe. Bara chill fram till sängdags.

Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0