♥ Borta bra men hemma bäst!

Det är roligt att vara iväg, se lite annat och så vidare. Men det är alltid skönt att komma hem, till sitt, sin egen säng, sin egen garderob, sin egen atmosfär helt enkelt. Sakta men säkert börjar Eliyab också komma in i sina vanliga rutiner vad gäller sovstunder m.m. Vi har haft en underbar semester med underbara människor och roliga aktiviteter men efter två veckor är det skönt att komma hem till det vanliga igen :)


Eliyab tycker också att det är skönt att vara hemma!!

 
 
Dags att sänka spjälsängen, Eliyab ställer sig på knä och hänger över kanten..


Eliyab sover och jag går runt och fixar lite i mina supersköna tofflor från IKEA.
Nu blir det frukost och sen ska jag packa upp resväskan som jag inte har gjort än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0