♥ Toppenhelg och utveckling!

Nuhamin har varit här. Vi har varit på kneippbyn och njutit av åkattraktioner och bassänger. Eliyab fick också åka en karusell tillsammans med mommo :) Vi har även spenderat en och en halv dag med pappa/moffa och det sätter jag högt värde på. Min älskade pappa! Man måste ta vara på varandra och nu ska jag verkligen ta vara på min pappa till hundra procent, låter som att jag inte brytt mig om min pappa innan men så är inte fallet.. Vi har bara inte haft så mycket tid ihop som vi egentligen hade kunnat haft. Nu ska vi ta vara på varje tillfälle att umgås! ♥

Imorse var vi utanför dörren bittit som tusan, uträttat lite ärenden. När vi följt pappa till bussen så gick vi hem till mamma/mommo och fikade. Därefter sussat middag, poppat musik och jag har även hunnit städa lite. Resten tar jag ikväll när prinsen har somnat!

Eliyab
har precis fått massvis med mango (hans favorit) och nu kryper han runt.. Ja, han kryper nu och det går undan kan jag lova.. Eller, ibland kryper han och ibland ålar han.. Men han kan krypa :) Står gör han när han inte kryper omkring, ibland tror han att han kan gå och släpper taget om det stöd han har, balansen håller inte och då ramlar han. I vardagsrummet har jag flyttat tv-bordet och istället lagt dit en madrass, så där ställer han sig upp mot soffan, leker och dyvlar :P Det som är bra är att han inte slår sig eftersom han ramlar på mjukt underlag! Där har vi också mysigt morgonmys varje morgon med barnkanalen :) Jag har också gjort i ordning ett skåp till honom i köket där han har lite kastruller, skedar och sånt som han kan leka med. De andra skåpen och lådorna ska barnsäkras. Kontakter är redan säkrade för han pillar på allt, läskigt med ström och liknande.

Just nu håller han på och stänger dörren till köket, det tycker han är jätte kul. Sen när han smäller igen dörren så blir han ledsen för att han inte kan öppna den igen. Då får mamma komma och öppna :) Min snuttgulle! ♥

Har inga nya bilder att dela med mig av för vi har ingen kamera :( Ska fixas inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0