♥ Städning..

Idag har jag städat hela lägenheten så nu är det fint och fräscht igen! Att ha det rent hemma har verkligen blivit ett måste för mig. Det var inte så noga under mina yngre dar, men nu så.. Eliyab har ålat sig efter mig hela dagen, lekt med leksaker, ätit bra, det har också blivit en hel del mys. Det är inte klokt vad han tar sig fram snabbt nu alltså! Det är bara en tidsfråga innan han börjar krypa.. Tänk när han börjar gå!? Jag tror allt att han blir en liten vilde ändå. Däremot har han blivit jätte rädd för dammsugaren, vilket han aldrig har varit innan.

Det har varit en pärs att få Eliyab att sova under hela dagen och han blir så gnällig när han inte sover. I allmänhet sover han faktiskt inte så mycket på dagen, men en sisådär tjugo minuter två gånger om dagen gör mycket när det gäller hans humör. Hur mycket han sover varierar iofs från dag till dag. Bara han sover tillräckligt och inte är hungrig så är han faktiskt en solstråle! Nu sussar han sött i sin säng som är nersänkt, nu är det ingen risk att han kan ta sig ur och slå sig.. Men han står på knä/halvstår och ibland blir det ett pladask bakåt eller åt sidan. Jag ska snart lägga mig också, vi ska iväg ganska tidigt imorgon och handla!

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0